ASÍ SON EU




GÚSTAME

Estar cos amigos e coa familia, o verán, as festas de aldea, o ruido dos grilos, a praia, a piscina, os can, o chocolate, a pizza, as lambetadas, ver a televisión, as redes sociais, escoitar música, ir de compras, viaxar, sacar fotos, montar el bicicleta, as postas de sol, non ter que madrugar, xogar cos animais, aprobar todo, os parques de atraccións, ir o cine, pasear polo monte, a neve, os sábados...





                                                                                                                                                                                                                            
NON ME GUSTA

Os champiñóns, a pizza con piña, chegar tarde aos sitios, as persoas mandonas, as abellas, as avespas, as arañas, limpar a habitación, estudar cando vai bo día, que me berren, a violencia, que me castiguen, os luns, as matemáticas, as agullas, correr,o frío, os parques con area, pasear pola praia, a xente que critica todo, que me collan cousas...


























Comentarios